In het hele proces behoudt u zelf de regie; u bepaalt welke werkzaamheden u ons laat uitvoeren. Doel is om het gehele traject samen met u af te werken, zodat u uiteindelijk zelf weer uw administratie en financiën kunt regelen.
Wij werken op afspraak bij u thuis. Samen of in overleg met bijvoorbeeld (een van) uw kinderen of een vertrouwenspersoon. Wij starten altijd eerst met een informatief gesprek. Dit gesprek is vrijblijvend. Als u op basis van het informatiegesprek besluit van onze diensten gebruik te maken, dan zullen wij de uit te voeren werkzaamheden vastleggen, evenals de afspraken omtrent de beloning.
Alle correspondentie, stukken, mailverkeer etc. wordt door ons in een overzichtelijke map voor u opgeslagen en aan u overhandigd, zodat u ook in een later stadium nog over de benodigde informatie beschikt.
Ook in de periode voor overlijden van een dierbare kunnen we u al van dienst zijn. Samen maken we een inventarisatie van de te verwachten inkomsten en uitgaven, bespreken we de noodzaak om een testament op te laten stellen of te wijzigen en eventueel het opmaken van een levenstestament. Wij leggen de contacten met de notaris en leveren, waar mogelijk de informatie aan.
We hebben uitstekende contacten met verzekeraars, taxateur, makelaars en notaris. Wij kunnen, indien gewenst deze deskundigen inschakelen om namens u de benodigde werkzaamheden te laten uitvoeren.
Kortom, samen met u dragen wij er zorg voor dat de financiële afhandeling van een overlijden zo snel en soepel mogelijk verloopt.